Procesų valdymo koordinatorius (-ė)

Siūlome

  • poziciją lyderiaujančioje personalo atrankų ir įdarbinimo įmonėje;
  • draugišką darbo atmosferą bei profesionalius ir aktyvius kolegas;
  • galimybę laisvai generuoti ir įgyvendinti idėjas;
  • galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
  • metinius priedus už pasiektus individualius tikslus ir papildomą sveikatos draudimą;
  • sveikus užkandžius ir kavą!   

Darbo užmokestis – derybų klausimas, priklausantis nuo turimos patirties. 

Iš tavęs tikimės

  • praktinių ir teorinių Lean žinių;
  • bent 1 metų panašios darbo patirties;
  • procesų analizės, kūrimo ir tobulinimo patirties; 
  • gebėjimo analizuoti ir sisteminti informaciją, ją tiksliai ir aiškiai pateikti; 
  • orientacijos į praktiką (užtikrinti maksimaliai efektyvų procesų veikimą);
  • gerų laiko planavimo ir veiklos koordinavimo įgūdžių;
  • gerų anglų arba rusų kalbos žinių.

Tavęs laukia

Praktinis įmonės procesų valdymas ir efektyvinimas:

  • bendravimas su įmonės padaliniais (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje), identifikuojant ir tobulinant jų valdomus veiklos procesus; 
  • veiklos procesų analizavimas (procesų loginių ryšių nustatymas, perteklinių, neefektyvių procesų ir žingsnių procese identifikavimas);
  • procesų veiklos efektyvumo rodiklių nustatymas, atsižvelgiant į įmonės keliamus tikslus; 
  • dalyvavimas įgyvendinant įvairius įmonės vidinius projektus.

Jei gebi įgyvendinti procesus nuo pradžių iki galo, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo!


Atlyginimas: 2100.00 (bruto per mėn.)
Galioja iki: