Sandėlio vadovas tarptautinėje įmonėje
Siūlome
Išmanai logistikos procesus ir turi sukaupęs vadovavimo patirties? Prisijunk į tarptautinės įmonės komandą! Siūlome:
- įdomų ir dinamišką darbą išskirtinėje įmonėje;
- galimybę pritaikyti savo sukauptas žinias ir įgyti naujų;
- nemokamą transportą iki darbo vietos arba kuro kompesanciją vykstant savo automobiliu;
- pietus darbo vietoje už draugišką kainą;
- nemokamus užkandžius, kavą, arbatą;
- tvarkingą, švarią ir žalumos apsuptą darbo aplinką.
Darbo laikas: I-V, 08.00-17.00 val.
Darbo vieta: Keturiasdešimt Totorių k. Vilniaus r.
Iš tavęs tikimės
- bent 3 metų patirties logistikos/sandėliavimo srityje;
- ankstesnės vadovavimo patirties;
- gerų anglų ir rusų kalbos žinių;
- puikaus kompiuterinio raštingumo;
- sandėlio apskaitos subtilybių išmanymo;
- aukštojo/aukštesniojo išsilavinimo (privalumas inžinerijos, technologijos, elektronikos sritis).
Tavęs laukia
Tavęs laukia sandėlio veiklos planavimas, organizavimas ir vykdymas. Tavo pagrindinės atsakomybės bus:
- užtikrinti sklandų prekių priėmimą, išdavimą, tvarkingą išdėstymą;
- koordinuoti darbuotojų veiklą;
- kontroliuoti atliekamo darbo kokybę;
- sekti prekių likučius,
- dalyvauti inventorizacijose;
- analizuoti sandėlio veiklos rodiklius, tobulinti darbo procesus;
- glaudžiai bendradarbiauti su kitais skyriais.