Sandėlio vadovas tarptautinėje įmonėje

Siūlome

Išmanai logistikos procesus ir turi sukaupęs vadovavimo patirties? Prisijunk į tarptautinės įmonės komandą! Siūlome: 

  • įdomų ir dinamišką darbą išskirtinėje įmonėje; 
  • galimybę pritaikyti savo sukauptas žinias ir įgyti naujų; 
  • nemokamą transportą iki darbo vietos arba kuro kompesanciją vykstant savo automobiliu; 
  • pietus darbo vietoje už draugišką kainą; 
  • nemokamus užkandžius, kavą, arbatą; 
  • tvarkingą, švarią ir žalumos apsuptą darbo aplinką.

Darbo laikas: I-V, 08.00 – 17.00.

Darbo vieta: Keturiasdešimt Totorių k. Vilniaus r.

Iš tavęs tikimės

  • bent 3 metų patirties logistikos/sandėliavimo srityje;
  • ankstesnės vadovavimo patirties;
  • gerų anglų ir rusų kalbos žinių;
  • puikaus kompiuterinio raštingumo; 
  • sandėlio apskaitos subtilybių išmanymo; 
  • aukštojo/aukštesniojo išsilavinimo (privalumas inžinerijos, technologijos, elektronikos sritis).

Tavęs laukia

Tavęs laukia sandėlio veiklos planavimas, organizavimas ir vykdymas. Tavo pagrindinės atsakomybės bus: 

  • užtikrinti sklandų prekių priėmimą, išdavimą, tvarkingą išdėstymą; 
  • koordinuoti darbuotojų veiklą;
  • kontroliuoti atliekamo darbo kokybę; 
  • sekti prekių likučius, 
  • dalyvauti inventorizacijose; 
  • analizuoti sandėlio veiklos rodiklius, tobulinti darbo procesus;
  • glaudžiai bendradarbiauti su kitais skyriais. 

Atlyginimas: nuo 1600.00 iki 2000.00 (į rankas per mėn.)
Galioja iki:
Rekomenduok