Pardavimų koordinatorius (-ė)

Siūlome

  • galimybę būti draugiškos ir inovatyvios komandos dalimi;
  • ilgalaikį darbą tarptautinėje, modernioje bendrovėje;
  • nemokamus užkandžius, kavą, arbatą ofise; 
  • įmonės renginius bei mokymosi galimybes; 
  • privatų sveikatos draudimą (po bandomojo laikotarpio);
  • patogų darbo grafiką: I-V, 8:00-17:00 val. arba 9:00-18:00 val.

Darbo vieta: Ozo g., Vilnius (šalia PC Ozas).

Iš tavęs tikimės

  • atidumo detalėms – nepasimesti tarp skirtingų dokumentų ir skaičių; 
  • gebėjimo planuoti savo darbą; 
  • gebėjimo prisitaikyti prie dinamiško ir greito darbo tempo;
  • gerų kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
  • anglų kalbos žinių (B1-B2 lygis).

Darbo patirtį dokumentų administravimo ar su pardavimais susijusioje srityje laikysime privalumu!

Tavęs laukia

  • didelių naudotų ir naujų automobilių pirkimo ir pardavimo užsakymų administravimas;
  • bendradarbiavimas su skirtingais skyriais – tiek Lietuvoje, tiek užsienyje;
  • dokumentų tvarkymas ir archyvavimas; 
  • darbas su skirtingomis vidinėmis sistemomis ir informacijos navigavimas tarp jų; 
  • pirkimo kontraktų kūrimas, dokumentacijos tikrinimas; 
  • pinigų grąžinimo dokumentų rengimas. 

REGISTRUOKIS arba SKAMBINK mums telefonu 8 638 66179!

********

>> Rekomenduok draugą įsidarbinti – gauk 50 Eur!

Dažnai sulaukiame klausimo – ar įdarbinimas kainuoja? Mūsų paslaugos darbuotojams yra nemokamos.


Atlyginimas: 1200.00 (bruto per mėn.)
Galioja iki: