Personalo administratorius(-ė)

Siūlome

  • ilgalaikį darbą didžiausioje maisto ir kitų kasdienių prekių elektroninėje parduotuvėje Lietuvoje – BARBORA;
  • asmeninį ir profesinį augimą, dalyvaujant vidiniuose mokymuose;
  • nuolaidas BARBORA paslaugoms bei išskirtinius partnerių pasiūlymus;
  • įdomų ir dinamišką darbą sparčiai augančioje ir lyderiaujančioje elektroninės prekybos įmonėje;
  • profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • šaunią komandą su kuria viskas yra įmanoma!

Darbo grafikas: I-V, 8-17 val. (esant poreikiui, laikas koreguojamas)

Darbo vieta: Vilnius, Ozas

Iš tavęs tikimės

  • turi ne mažiau nei 1 metų patirties personalo administravimo srityje;
  • gerai išmanai dokumentų rengimo taisykles;
  • turi praktikos su sumine darbo laiko apskaita;
  • turi labai gerus darbo su MS Office įgūdžius;
  • moki planuoti savo laiką, esi imlus, iniciatyvus, kūrybingas ir greitai sprendi problemas.

Stiprus privalumas jei:

  • teko dirbti su Navision programa;
  • susipažinai su darbų sauga.

Tavęs laukia

  • personalo dokumentų valdymas: įdarbinimai/atleidimai, prašymų, įsakymų administravimas, sutarčių pakeitimai;
  • darbų saugos proceso valdymas;
  • tabelių, ataskaitų rengimas (suminė darbo laiko apskaita);
  • dokumentų archyvavimas;
  • kiti einamieji darbai. 

Pokalbius dėl darbo vykdome nuotoliniu būdu (telefonu, internetu).

Dažnai sulaukiame klausimo – ar įdarbinimas kainuoja? Mūsų paslaugos darbuotojams yra nemokamos (imti užmokestį už įdarbinimą draudžia Lietuvos įstatymai).


Atlyginimas: nuo 800.00 iki 1000.00 (į rankas per mėn.)
Galioja iki: