Procesų valdymo koordinatorius (-ė)
Siūlome
Siūlome:
- poziciją lyderiaujančioje personalo atrankų ir įdarbinimo įmonėje;
- draugišką darbo atmosferą bei profesionalius ir aktyvius kolegas;
- galimybę laisvai generuoti ir įgyvendinti idėjas;
- galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
- metinius priedus už pasiektus individualius tikslus ir papildomą sveikatos draudimą;
- sveikus užkandžius ir kavą!
Darbo užmokestis – derybų klausimas, priklausantis nuo turimos patirties.
Iš tavęs tikimės
Iš tavęs tikimės:
- praktinių ir teorinių Lean žinių;
- bent 1 metų panašios darbo patirties;
- procesų analizės, kūrimo ir tobulinimo patirties;
- gebėjimo analizuoti ir sisteminti informaciją, ją tiksliai ir aiškiai pateikti;
- orientacijos į praktiką (užtikrinti maksimaliai efektyvų procesų veikimą);
- gerų laiko planavimo ir veiklos koordinavimo įgūdžių;
- gerų anglų arba rusų kalbos žinių.
Tavęs laukia
Tavęs laukia:
Praktinis įmonės procesų valdymas ir efektyvinimas:
- bendravimas su įmonės padaliniais (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje), identifikuojant ir tobulinant jų valdomus veiklos procesus;
- veiklos procesų analizavimas (procesų loginių ryšių nustatymas, perteklinių, neefektyvių procesų ir žingsnių procese identifikavimas);
- procesų veiklos efektyvumo rodiklių nustatymas, atsižvelgiant į įmonės keliamus tikslus;
- dalyvavimas įgyvendinant įvairius įmonės vidinius projektus.
Jei gebi įgyvendinti procesus nuo pradžių iki galo, laukiame Tavo gyvenimo aprašymo!