Projektų vadovo asistentas (-ė) >> Dalį laiko dirbk iš namų!

Siūlome

  • įgyti ir gilinti žinias personalo administravimo srityje;
  • nuolatinį tobulėjimą – vidinius ir išorinius mokymus;
  • galimybę dalį laiko dirbti iš namų, suteikiant visas darbo priemones;  
  • papildomą sveikatos draudimą (po 3 mėn. bandomojo laikotarpio);
  • priedus už įgyvendintus tikslus;
  • profesionalius ir draugiškus kolegas.

Darbo valandos: 8-17 val., savaitgaliai laisvi. 

Darbo vieta: Pilies g. 8, Klaipėda.

Iš tavęs tikimės

  • gebėjimo bendrauti rusų k.;
  • pozityvumo, empatijos ir gebėjimo komunikuoti (tiek telefonu, tiek gyvai);
  • noro mokytis ir siekio įgyti patirties personalo valdymo srityje;
  • įgūdžių dirbant su MS Office pagrindinėmis programomis.

Jei turite sėkmingos patirties klientų aptarnavimo ar pardavimų srityje, B kategorijos vairuotojo pažymėjimą – laikysime privalumu!

Tavęs laukia

  • įvairių dokumentų susijusių su įdarbinimo/išdarbinimo procesu rengimas ir administravimas: sutarties paruošimas, instruktavimas, supažindinimas su pagrindine informacija apie poziciją, dokumentų sutvarkymas;
  • bendravimas su laikinaisiais darbuotojais dėl grafikų, darbo laikų pasikeitimų, neatvykimų ir pan.;
  • pagalba projektų vadovui su kitomis kasdieninėmis užduotimis.

Sudomino tai, ką perskaitei? Puiku! Laukiame Tavo CV! 🙂


Atlyginimas: nuo 800.00 iki 950.00 (į rankas per mėn.)
Galioja iki: