Projektų vadovo (-ės) asistentas (-ė) | I-V, 08:00-17:00 val.
Mes siūlome
- įgyti ir gilinti žinias personalo administravimo srityje;
- nuolatinį tobulėjimą – vidinius ir išorinius mokymus;
- papildomą sveikatos draudimą (po 3 mėn. bandomojo laikotarpio);
- priedus už įgyvendintus tikslus;
- profesionalius ir draugiškus kolegas.
Darbo grafikas: 8-17 val., savaitgaliai laisvi.
Darbo vieta: Gedimino g., Kaunas.
Iš tavęs tikimės
- klientų aptarnavimo, administravimo ar asistento (-ės) darbo patirties;
- gebėjimo bendrauti rusų arba anglų kalba;
- pozityvumo, empatijos ir gebėjimo komunikuoti (tiek telefonu, tiek gyvai);
- noro mokytis ir siekio įgyti patirties personalo valdymo srityje;
- įgūdžių dirbant su MS Office pagrindinėmis programomis.
Jei turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą – laikysime tai privalumu!
Tavęs laukia
- įvairių dokumentų susijusių su įdarbinimo/išdarbinimo procesu rengimas ir administravimas: sutarties paruošimas, instruktavimas, supažindinimas su pagrindine informacija apie poziciją, dokumentų sutvarkymas;
- bendravimas su laikinaisiais darbuotojais dėl grafikų, darbo laikų pasikeitimų, neatvykimų ir pan.;
- pagalba projektų vadovui su kitomis kasdieninėmis užduotimis.
Sudomino tai, ką perskaitei? Puiku! Laukiame Tavo CV! 🙂